Kami sedang menaik taraf server gurucyber.net >> jadi semua post boleh di baca disini .. Terima Kasih

Kerja Kosong Untuk Lepasan STPM , Diploma Dan Ijazah Sarjana Muda

Salam sejahtera buat semua

Jawatan Kosong Untuk Lepasan STPM , Diploma Dan Ijazah sarjana MudaJawatan Kosong Untuk Lepasan STPM , Diploma Dan Ijazah sarjana Muda adalah satu keyword yang selalu dicari oleh visitor dan keyword tersebut juga selalu lekat pada awstat GuruCyber.net..

Apa ertinya ? setiap hari ada sahaja visitor yang menaip perkataan Jawatan Kosong Untuk Lepasan STPM , Diploma Dan Ijazah sarjana Muda di web browser masing-masing .. Dan jika anda rajin lagi sila semak di google malaysia dan taip satu perkataan sahaja iaitu kerja ___________ atau jawatan __________ .. maka google akan mencadangkan Jawatan Kosong 2011 untuk keyword seterusnya .

Jika kita ambil logik .. adakah negara kita sedang mengalami krisis kekurangan kerja ? atau mereka semua ini memilih kerja ? .. erm itu no komen .. nanti ada orang marah pulak..

Apa yang saya nak kongsi ini buat mereka-mereka yang sedang mencari  kerja kosong  , saya ada satu jalan untuk anda .. ya , satu kerja kosong yang sentiasa memerlukan pekerja dan ia boleh dimulakan segera tanpa banyak tapisan atau kerenah birokrasi.

Ramai sahabat saya sendiri yang terdiri dari lepasan STPM, Diploma malahan Ijazah telah berminat bekerja dengan kerja yang saya perkenalkan dan mereka mula sayangkan kerja mereka dan berhasrat untuk terus bekerja di sektor itu dengan tenang dan selesa.. yang penting ia boleh menjamin kehidupan yang lebih bebas tanpa kongkongan sesiapa..

Kerja kosong apakah yang saya maksudkan ? ya ianya kerja kosong yang sesuai untuk lepasan STPM , Diploma dan Ijazah .. ya comfirm sesuai .

Apa yang diperlukan untuk mengisi jawatan ini adalah , sebuah komputer peribadi yang boleh akses internet .. masa kerja hanya 2-3 jam sahaja sehari .. Gaji ? ia bergantung kepada tahap kerajinan anda..

Ok sekian dulu mukadimah untuk Kerja Kosong Untuk Lepasan STPM , Diploma Dan Ijazah sarjana Muda untuk hari ini... nantikan post selepas ini apakah kerja yang saya tawarkan.. LUMAYAN .. gerenti lumayan.. tunggu...

Saya akan dedahkan kerja yang paling sesuai dengan anda wahai pencari Jawatan Kosong Untuk Lepasan STPM , Diploma Dan Ijazah sarjana Muda.. 

sekian.
Share this article :
 

+ comments + 1 comments

jie
August 16, 2012 at 7:17 AM

salam..blh tau detail jawatan kosong ape ye?tq..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. gurucyber dot my - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger