Kami sedang menaik taraf server gurucyber.net >> jadi semua post boleh di baca disini .. Terima Kasih

Servis Apply Akaun Adsense Harga Murah ..

Salam sejahtera buat semua sahabat GuruCyber...

Saya menerima banyak email pada setiap hari berkenaan dengan topik diatas .. ada yang bertanya .." tuan admin tak ambik upah ker apply akaun adsense .. saya sanggup bayar berapa sahaja untuk tuan admin..." ada yang tanya .. " Salam gurucyber.. boleh tak tolong buatkan akaun adsense untuk saya .. saya bayar RM90.00 untuk satu akaun "...

Sebenarnya saya tiada menyediakan servis tersebut ... namun saya boleh tolong carikan sahabat yang sudi untuk menerima dan menyiapkan akaun adsense bagi sesiapa yang berminat ...

Tentang bayaran pula , saya fikir tidaklah tinggi mana buat masa sekarang ... jika sebelum ini memang ada yang mengenakan bayaran sehingga RM150.00 untuk satu akaun tapi sekarang mybe dalam lingkungan RM35.00 dan keatas untuk servis menyiapkan satu akaun adsense anda ..

 

Walaupun pelbagai cara telah diberikan , pelbagai panduan telah disediakan .. namun sebenarnya untuk apply akaun adsense bukanlah mudah seperti yang disangka kan .... Google sebenarnya agak rigid untuk meluluskan akaun adsense demi menjaga kreadibiliti mereka dimata advertiser .. yelah ini semua gara-gara terdapat publisher adsense atau adsense player yang menggunakan kaedah yang tidak dibenarkan google juga... so , kesannya bagi mereka2 yang benar-benar ingin menjadi adsense player yang bersih ...

Erm.. panjang pulak cerita malam ni .. dah la yer..

Ok ! ..  Agak2 ada lagi ker yang nakkan servis apply adsense nih ? .. senang cerita , sapa2 nak saya tolong create kan akaun adsense Insyaallah saya akan tolong buat kan dengan sedikit Caj ... amacam ?

Apa yang perlu anda buat adalah Isikan contact Form yang telah saya sediakan .. isikan semua maklumat yang saya perlukan disitu .. dalam masa 3-7 hari insyaAllah anda boleh mula beradsense ...

amacam ? setuju ... klik sini untuk apply 


Sekian , wassalam..
Share this article :
 

+ comments + 6 comments

December 5, 2011 at 7:48 AM

berapa caj yang dikenakan..? setiap pendapatan dari GA ni ada kene potong tak macam docstoc potong 50%..?

faris
March 7, 2012 at 7:36 AM

bos..buat lagi tak akaun adsense..saya na suruh bos buatkan untuk sya??

March 10, 2012 at 8:12 AM

Tak buat dah bos...

April 24, 2012 at 9:20 AM

Saya dah ada akaun adsense tapi. Nama ayah saya salah. Macam mana nak tukarkan tu. Saya tak pandai.

May 3, 2012 at 2:08 PM

Boleh edit nama tuh... yang penting kat payee name ... kena nama betul sebab nak keluarkan duit kat western Union.

June 16, 2012 at 9:13 AM

sori tt, tumpang post :)

saya ada menyediakan servis apply akaun adsense, bole klik kat link website untuk ke thread saya:

http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=337213

tq :)

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. gurucyber dot my - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger