Kami sedang menaik taraf server gurucyber.net >> jadi semua post boleh di baca disini .. Terima Kasih

Penulis jemputan untuk meng"update" blog ?

Salam sejahtera buat semua sahabat gurucyber..

Topik diatas ??? adakah relevan kita mengupah seseorang menulis dalam blog kita ? atau menjemput seseorang mencoretkan sesuatu dalam blog peribadi kita ? ..

Saya ada terfikir dan benda ni dah lama sebenarnya..kadangkala bila tiada idea tentang apa yang hendak dikongsi rasa nak jual je blog ni dan berjenti terus dari berblog.. tapi bila mengenangkan rakan-rakan blogger yang masih lagi aktif walaupun sibuk ,maka naik semula semangat nak menulis dan berkongsi sesuatu dengan semua rakan blogger..

Sekali lagi fikir rasa macam nak jemput penulis jemputan untuk update blog ni... erm.. tapi macamaner yer ? siapa tahu prosedur nak jemput penulis jemputan ... mybe kena bayaran dan sebagainya..

Siapa boleh kongsi silakan post dibahagian komen atau di chatbox tu jer... sekian..
Share this article :
 

+ comments + 2 comments

May 9, 2012 at 1:35 AM

Satu taktik yang bijak jika kita membuka peluang kepada rakan-rakan lain untuk menulis di blog kita. Dengan cara ini blog kita akan sentiasa up-to-date dan pastinya meraih ramai pembaca. Boleh buat macam ezinearticles, buat 1 group penulis artikel lepas tu boleh post kat blog. Artikel mesti disemak terlebih dahulu oleh admin sebelum memaparkan artikel tersebut. Apa kata admin buka peluang ini kepada para blogger? Biarkan mereka kongsi tips2 dan panduan mengenai apa sahaja dan yang paling penting artikel tersebut mestilah berguna. Admin dah tak perlu nak tulis setiap hari jika ada lebih 50 orang penulis dan tentunya lebih 10 post setiap hari blog admin akan dapat. Cuma satu cadangan sahaja.

May 10, 2012 at 4:33 PM

Betul tu .. cuma satu masalah yang akan timbul adalah kepada dmin yang nak baca kesemua artikel yang dihantar dan untuk memilih artikel yang benar-benar menepati kehendak admin supaya tidak lari dari tujuan sebenar ...

cuma saya fikir cara ni adalah cara pantas dalam memastikan blog sentiasa ter"update" dan ini dapat mengelakkan visitor tetap dari "lari' meninggalkan blog kegemaran mereka...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. gurucyber dot my - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger